Reklamácia / Vrátenie
Reklamácia:
Milí naši klienti všetko balíčky sa snažíme dôkladne zabaliť aby k Vám dorazili v poriadku. Avšak sa to vždy úplne nepodarí, preto každý balíček po prebratí od prepravnej spoločnosti hneď skontrolujte! Lehota pre reklamovanie koly mechanickému poškodeniu z prepravy je do 3 pracovných dní, reklamáciám po termíne nebude možné vyhovieť.
Prišiel mi rozbitý tovar, čo mám robiť?
- Pokiaľ Vám dorazí balíček v ktorom je poškodený tovar / rozbitý je potrebné do 3 dní od prebratia zásielky zaslať email na info@svetsklaporcelanu.sk s informáciou o počte rozbitých kusov ktoré je potrebné nahradiť + foto.
- Náklady na prepravu nového tovaru hradíme samozrejme my.
- Neskoršia reklamácia poškodeného tovaru pri preprave nebude uznaná.
Prišla mi neúplná objednávka, alebo prišlo niečo, čo som si neobjednal!
- V prípade že sme na niečo zabudli alebo ste dostali niečo čo ste si neobjednali kontaktujte nás emailom na info@svetsklaporcelanu.sk a my vymyslíme riešenie ktoré bude čo najlepšie pre doriešenie situácie.
Chcem vrátiť tovar, čo mám robiť?
- U nás môžete tovar vrátiť v základnej lehote 15 dní, v prípade vrátenia tovaru prosíme o dôkladne zabalenie aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
- Vrátiť môžete iba tovar ktorý ste nepoužili, ktorý nie je nijako poškodený a musí obsahovať pôvodné balenie.
- Peniaze za vrátený tovar odosielame po prijatí zásielky do 3 pracovných dní. Vraciame peniaze za zakúpený tovar, peniaze za dopravu sa nevracajú.
- Pokiaľ by sa tovar poškodil pri preprave cena za konkrétne produkty nebude vrátená a bude odpočítaná od konečnej sumy objednávky.